De Amerikaanse start-up Soylent heeft bij een nieuwe investeringsronde $50 miljoen binnengehaald. Met de extra fondsen wil Soylent, dat nu nog alleen online te koop is, "overal te koop komen waar je ook een kop koffie kunt krijgen", zegt oprichter Rob Rhinehart op Bloomberg. Rhinehart bedacht Soylent, een alle-benodigde-voedingsstoffen-in-een-poeder, om mensen tijd én inspanning rondom eten te besparen. De start-up moest de afgelopen tijd diverse keren zijn producten terughalen om voedselveiligheidsredenen. De nieuwe investeerders hebben zich daardoor niet laten afschrikken.
Bloomberg - Soylent Raises $50 Million Despite Year of Recalls
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Vreemd, dit mag wel in Canada....
Geef mij nou maar iets lekkers, zeg ik ook altijd tegen die kouwe broccolisoep ontbijters, maar hele volksstammen zweren erbij.
In ieder geval heel slecht voor je gebit, kaakbot en kauwspieren want er valt niets meer te kauwen. Als je het lekker vindt, neem dan in ieder geval rustig de tijd, in gezelschap met anderen, om de maaltijd tot je te nemen en van ieder hapje te genieten.
En dan die 2600 kCal per dag, die al snel tot boven de 3000 komt met een beetje frisdrank om het weg te spoelen.
Bah!
Dank! Dat nieuws verdient een 'Mediaatje'.
In Canada is Soylent inmiddels verboden wegens geen real food. Laatste woord is er nog niet over gezegd.