Stationsformule Broodzaak verandert in TRECK. Een nieuwe formule, afgestemd op snelheid en service voor de gehaaste treinreiziger.

Dat maakt eigenaar HMSHost, onderdeel van Autogrill, bekend. HMSHost International werkt al sinds 2015 samen met de Nationale Spoorwegen en nam de stationsformule Broodzaak vorig jaar over. Treck is het grootste eigen merk van HMSHost in Nederland.

Volgens de specialist in reizigershoreca hebben reizigers op stations behoefte aan een nieuwe formule. De helft van hen is niet langer dan 5 minuten op een station, blijkt uit onderzoek van GfK onder 2.700 treinreizigers. Snelheid is dus geboden. Dat wil TRECK bieden met zelfscankassa’s en een speciale snelle koffiemachines van Jacobs Douwe Egberts.

De goedlopende producten in het huidige assortiment van de Broodzaak mogen blijven en worden aangevuld met “een aantal unieke en eigenzinnige producten”. Soep, kleine warme snacks en een speciaal ontwikkelde 'pizza-twister' moeten de treinreizigers rond 16.00u over hun dip heen helpen.

Haarlem, Amersfoort en Leiden zijn het eerst aan de beurt; op station Haarlem opent de eerste TRECK vestiging op 27 mei. De overige 26 Broodzaken gaan in de komende 1,5 jaar over. De huidige medewerkers blijven werken voor de nieuwe formule, meldt FoodClicks.
FoodClicks - TRECK nieuwe formulenaam Broodzaak | @FoodClicks
Reageer
  • Deel
Druk af