La Place in Amsterdam (met 450 zitplaatsen) heropent op de begane grond van het pand aan het Rokin 164. Naast de bekende natuurlijke en dagverse producten presenteert het restaurant nieuwe producten, meldt supermarkt Jumbo die sinds januari de nieuwe eigenaar van La Place is.
Jumbo heeft altijd gezegd er naar te streven de La Place-vestigingen in de voormalige V&D-panden snel te heropenen. Dat lukte voor het eerst in Arnhem en nu dus ook in Amsterdam. Bezoekers zullen naast nieuwe gerechten, zoals ter plekke belegde zuurdesembaguettes en handgevormde pizza's in nieuwe smaken ook veel vertrouwds aantreffen. Negentig procent van de oorspronkelijke medewerkers gaat weer aan de slag in het restaurant. La Place zal deze maand ook in de V&D-vestiging aan de Westwaarts in Zoetermeer heropenen.
Jumbo heeft altijd gezegd er naar te streven de La Place-vestigingen in de voormalige V&D-panden snel te heropenen. Dat lukte voor het eerst in Arnhem en nu dus ook in Amsterdam. Bezoekers zullen naast nieuwe gerechten, zoals ter plekke belegde zuurdesembaguettes en handgevormde pizza's in nieuwe smaken ook veel vertrouwds aantreffen. Negentig procent van de oorspronkelijke medewerkers gaat weer aan de slag in het restaurant. La Place zal deze maand ook in de V&D-vestiging aan de Westwaarts in Zoetermeer heropenen.
De verstrengeling tussen La Place en Jumbo krijgt meer en meer vorm: sinds deze week zijn de La Place-koffiebonen te koop in de Jumbowinkels en in de webshop. Later dit jaar volgen meer producten.
"Met de introductie zet Jumbo het sterkste horecamerk van Nederland op de schappen. Het merk is zelfs bijna even sterk als dat van moederconcern Jumbo, blijkt uit imago-onderzoek van consultant Hendrik Beerda op basis van onderzoek onder 750 consumenten. Daarbij zijn alle merken op veertig factoren onderzocht. McDonald’s is de nummer twee op de lijst, Van der Valk is drie. La Place is echter de nummer één op de lijst", meldt Distrifood.