Toch een aardige om niet helemaal ongemerkt voorbij te laten gaan: de discussie over linolzuur, Becel, Pro-Active en Unilever's non-reactie daarop. De business case die ik daarover schreef op marketingfacts.nl blijkt te zijn beland in de door Erik van Roekel gemaakte top tien van doorgeklikte artikelen op marketingfacts.
Da's toch heel wat voor een pizza-en-koffie blog ;-) Thx Erik!
Da's toch heel wat voor een pizza-en-koffie blog ;-) Thx Erik!
We wilden het stil houden, maar nu je er toch om vraagt: ik ben inmiddels aangesteld als speciaal adviseur voor klotebloggers. Om de zaak net voor het einde van het jaar nog even onder de aandacht te brengen hebben we Erik van Roekel flink betaald om het gewraakte item met z'n hakken over de sloot in de top tien te krijgen. En dan volgt binnenkort .... (ik heb geen idee).
Geen nieuws dus, behalve dan een nog steeds onhandige communicatiestrategie.