Vanaf nu kun je boodschappen doen terwijl je op de bus wacht. Jumbo bouwde het bushokje in de Potterstraat in Utrecht tijdelijk om tot een 'etalage' met de meest populaire producten. Met de vernieuwde app van Jumbo kun je deze producten scannen en toevoegen aan je winkelmandje. De 'bushokjessuper' is bedoeld om het online boodschappen doen bij Jumbo te promoten. De supermarktketen is namelijk bezig met de uitbreiding van zijn thuisbezorgservice in Nederland. Heel de regio Utrecht kan al thuis laten bezorgen. Het bushokjesfiliaal is open tot 25 oktober en onderdeel van de grotere campagne “Snel Besteld, Snel Thuisbezorgd” met Max Verstappen.
Bron: Jumbo - Jumbo opent tijdelijke supermarkt in bushokje
Willen we dat? Bushaltes en abries optuigen met nog meer reclame!
Foodora heeft nu al het glas van een grote abri op een zeer drukte tramhalte op het Weesperplein in Amsterdam helemaal van peerdrups roze glas voorzien en een levensgroot logo. Het vervuilt de aanblik van toch al lelijke abries op tramhaltes in het reeds door reclameborden vervuilde stadsbeeld. Vooral reclameborden langs drukke verkeerswegen in de stad die bevestigd zijn aan lantarenpalen op ooghoogte, belemmeren voor overstekende fietsers en auto's het zicht op aanstormend autoverkeer van links.
Er rijdt nu ook al een compleet mat zwart gespoten tram door het stadsverkeer in Amsterdam met reclame logo's. Zo'n zwarte rijdende tram in het stadsverkeer is wel de limit.Er zijn grenzen aan reclame in de openbare ruimte.