Meer bloemen in huis maken mensen blijer. Een deel van het huishoudbudget dat nu wordt gebruikt voor snacks kan veel beter aangewend worden voor het aanschaffen van bloemen. Ik zou willen pleiten voor het wekelijks in huis halen van verse bloemen, dat zorgt voor meer levensgeluk en welzijn, en minder overgewicht.
Kom ik nu ook in het nieuwsoverzicht van Foodlog?
Heren, uiteraard gebruikt een groenteverkoper een populaire theorie als marketing. Vermoedelijk vanuit de beste publieke en particuliere bedoelingen.
In verleden deden fabrikanten dat met light-producten. Eea geheel en al aangezet door de wetenschap.
wouter klootwijk tegenover Katan staan weer andere wetenschappers (in Nederland onder meer Ellen Kampman). Ik zal het je maar meteen vertellen als echte wijsgeer (want als Katan dat was, dan zou hij niet zeggen wat hij zegt): hun theoretische uitgangspunten en de manier waarop ze vinden dat onderzoek gedaan moet worden, zorgt voor hun verschillende resultaten. Omdat we het daar niet over hebben, houden we dit eindeloze gezever over 'is het wel waar?'
Waarheid is een product van een onderzoekopzet en uitgangpunt. Ingewikkelder is het niet. Makkelijker valt het ook niet te maken, omdat we denken dat waarheid iets is dat buiten ons bestaat.