Distrifood schrijft: 'De kortingsbrief van Albert Heijn zorgde voor veel beroering, vooral onder land- en tuinbouwers, maar ook bij de FNLI en zelfs in de politiek. Youth Food Movement startte de stickeractie ‘Jokers plakken, boeren pakken’.''
Als gevolg van de onrust ontstond door de toenadering tussen boerenorganisatie LTO en Albert Heijn, 'het verbond van Zaandam'. Daarna is het stil gebleven.
Excuses doen geen pijn. Kortingen wel.
Fotocredits: butupa
Excuses..., AH heeft zeker RK managers.
Afkopen met 10 wees gegroet Maria's, en je gaat weer op de zelfde weg verder, alleen diegene in de biechtstoel gaat opgelucht weg, en gaat voor de zekerheid nog 10 extra onze vaders in de hemel bidden, plus 1000 euro storten om een plekje in de hemel te verzilveren.
Maw, AH is totaal in paniek, weet niet wat het doet, en weet niet wat het wil.
50% managers teveel waarschijnlijk, en 50% van die club zit in eeuw 17 te denken.
Nu gaan ze dozen invoeren in de winkels, en pas geleden nog 2% eenzijdig korten van leveranciers door power play, en dat gewoon omdat ze de eigen zaken niet op orde hebben.
Plus plofkippen niet uit de winkel willen halen.
Op zich hoeft dat niet als een wet, maar AH is te arrogant en te hoogmoedig en kan kritiek niet eens handelen.
Waarschijnlijk zitten ze op een kantoortje hoogmoedig elkaar moed in te praten over visie, en dat zij richting en visie bepalen en dat de markt en mensen wel gaan volgen.
Nope, consciousness is changing, en AH is te arrogant en ziet dat niet.
Dus, bye bye marktaandeel komende jaren, elk jaar een procent of 1 a 2 zou het beste zijn, immers het meest pijnlijke voor een groot bedrijf als AH.
Ze zaten hoogmoedig op de troon met een 30% plus aan marktaandeel, en in deze tijden van 'crisis' gaan mensen herijken.
En ik hoop dat er 15% afgaat, en van mij mag AH compleet failliet gaan omdat ze ook meewerken aan de RTRS, en geen transparantie willen voor consumenten, en in wezen lak hebben aan volksgezondheid van haar eigen klanten.
En wel zeggen, wij bestaan 125 jaar, maar snappen niet dat dat komt door trouwe klanten die producten kopen.
Nee AH bestaat 125 jaar denken ze, omdat ze AH heten....
Advies aan AH.
Zet duurzaamheids profeten als Aalt Dijhkhuizen in, plus hoogleraar duurzaamheid Louise Fresco, zet ze op de loonlijst, en hup laat hen het regelen?
Immers Aalt D. is de architect achter RTRS en wil vooral geen transparantie voor consumenten en klanten.
En Louise Fresco is hoogleraar duurzaamheid aan de Universiteit van Amsterdam, tevens zit zij in de top van Rabobank en Unilever, dus wie sponsert die stoel op de Universiteit, en wat voor informatie leert zij haar studenten?
Zij is voorstander als hoogleraar duurzaamheid, dat Monsanto,
-90 dagen studies doet in eigen beheer, en dat stelt als lange termijn studies op natuur en volksgezondheids issues.
-dat de EFSA dat blind gelooft en de resulaten niet openbaar zijn.
Geen enkel kritiek van Louise F. in die richting, laat staan dat ze actief pleit voor transparantie voor consumenten en labeling.
Maw, zij is volkomen FAKE, en men zou haar de titel hoogleraar gelijk moeten afpakken.
Jammer, zal een persoonlijk drama zijn, maar zij zit nu op het zelfde niveau als Diederik Stapel, immers ook teveel geloof in eigen ego, en eigen werkelijkheid, maar intussen terecht hard gestrand.
Louise Fresco is geen wetenschapper, maar gewoon een marionet.
Zij, en Aalt D zullen nooit pleiten voor,
-transparantie qua labeling.
-goed en langdurig onderzoek.
-ze hebben lak aan biodiversiteit, lak aan natuur, en lak aan volksgezondheid, en zeker lak aan mensen en consumenten.
Aalt D. plus Louise F. hebben 'gelukkig' weer een success geboekt,
EU laat transgene mais MIR162 toe
http://boerderij.nl/Akkerbouw/Nieuws/2012/10/EU-laat-transgene-mais-MIR162-toe-1090990W/
Ik zou dat ook toevoegen aan de RTRS, of maak een ander convenant.
Als ik Lidl en Aldi was, die lijken dingen wel te snappen,
-stap uit de nutteloze praatclub CBl, voer gewoon plastic flessen statiegeld in, en voordat jullie stoppen bij CBL, eis dat ze die orange containers er eens keer neerzetten.
-label alles in de winkel transparant, dus mit gentech OF ohne gentech, immer zal komende jaren vruchten gaan afwerpen.
-Lidl was al schijnbaar goed in biologische producten, plus groente en fruit etc, dus zeker zo doorgaan.
AH kan van mij part, samen met de rest van die RTRS powerplay club,compleet failliet gaan, immers 0,0% respect voor leven, natuur en biodiversiteit.
Was de Rabobank ook geen lid van de RTRS?
Unilever toch ook ?
Tja, waar klein Nederland groot in kan zijn.........