Vandaag werd bekend dat AH met Greenpeace in gesprek gaat over mogelijke verbeteringen op het gebied van bestrijdingsmiddelengebruik.
Dat betekent niet dat Greenpeace stopt met de radiospotjes. Campagneleider Kees Kodde zegt dat de spotjes op de radio blijven "zolang de ketens geen toezeggingen doen. Greenpeace wil dat de ketens de verkopen biologisch of Milieukeur verhogen, of dat ze een zwarte lijst gaan hanteren, of de pilots met duurzame teelt opschalen."
De bierkrattenoorlog lijkt voorbij. Heineken belooft deze week weer kratten bier aan de retailer te gaan leveren, meldt de Financiële Telegraaf. De capaciteitsproblemen, waar de bierbrouwer naar eigen zeggen mee kampte, zijn opgelost.
De bierfabrikant laat wel weten niet blij te zijn met de paginagrote advertenties van Jumbo. “Er is door Jumbo met modder gegooid in de media. Zo ga je als zakelijke partners niet met elkaar om”, benadrukt Heineken-directeur Evelien Sanders.