Naar aanleiding van een vegetarisch bedoelde anti AH-actie van de PvdD, schreef een lezer me dit:

De jongeren van de PvdD hebben 1.600 handtekeningen opgehaald van AH klanten om invloed uit te oefenen op het kerstmenu de overige pakweg 4-5 miljoen klanten. Terwijl ik me niet eens kan voorstellen dat een Die Hard PvdD'er bij AH koopt. Beetje relativeren en begrip voor de medeconsument als mens is er blijkbaar ook bij de Pink jongeren niet bij. Straks komen deze jongeren vast ook met een filmpje. Het zal wel Ti Ta Tofunaar gaan heten.

In mijn jeugd was het adagium: kinderen die vragen worden overgeslagen. Dat hebben ze bij AH blijkbaar voor 1 keertje in de praktijk gebracht.


Rond 'Meat the Truth', hebben we hebben deze week nogal over de vraag of de PvdD wil verbinden of polariseren. Laten we de stand van de stemmen na een paar dagen heen en weer tikken eens tellen: polariseert de PvdD of wil ze slechts een discussie ontlokken die tot verbinden kan leiden?