De redactie selecteert dagelijks een groot aantal berichten uit de (inter)nationale pers die de moeite waard zijn. Een bloemlezing daaruit presenteren we dagelijks in KORT. De lijst vult zich in de loop van de dag en avond. Jij als lezer kunt ook zelf het nieuws mee helpen maken. Hoe je dat doet, lees je hier.
Reageren kan natuurlijk ook. Je kunt refereren aan het artikel (met het eigen nummer) en de reactie van iemand anders (bijvoorbeeld #4).
Zelf aanleveren van nieuws? Dat gaat nog eventjes zo. Of probeer ons nieuwe formulier eens uit!
Fotocredits: 'Journaux Le Figaro', ActuaLitté
Reageren kan natuurlijk ook. Je kunt refereren aan het artikel (met het eigen nummer) en de reactie van iemand anders (bijvoorbeeld #4).
Zelf aanleveren van nieuws? Dat gaat nog eventjes zo. Of probeer ons nieuwe formulier eens uit!
Fotocredits: 'Journaux Le Figaro', ActuaLitté
#1 bij 08, Marc de precieze vragen vind je in de link op de Factsheet. Het onderzoek bestaat uit 2 vragen die - in vaktaal - 'stated behaviour' moeten aanduiden. In dit korte nieuws brengen we wat in de Media is. Wel melden dat consumenten iets zeggen. Dat is iets anders dan doen.
Als ik het moest verantwoorden naar mijn baas, zou ik er al marketeer geen case op durven bouwen omdat hier geen natuurwet ontdekt is.
Dat is het enerzijds. Het anderzijds: als een bedrijf wat wil, moet het dat in de praktijk proberen en dat lukt alleen als het zelf alle mogelijke doet om het te laten lukken. Of dat met afdwingen lukt? Ik denk dat dat heel oude tactieken zijn. De vraag is meer: hoe krijg je bedrijven enthousiast?