De redactie selecteert dagelijks een groot aantal berichten uit de (inter)nationale pers die de moeite waard zijn. Een bloemlezing daaruit presenteren we dagelijks in KORT. De lijst vult zich in de loop van de dag en avond. Jij als lezer kunt ook zelf het nieuws mee helpen maken. Hoe je dat doet, lees je hier.
Reageren kan natuurlijk ook. Je kunt refereren aan het artikel (met het eigen nummer) en de reactie van iemand anders (bijvoorbeeld #4).
Zelf aanleveren van nieuws? Dat gaat nog eventjes zo. Of probeer ons nieuwe formulier eens uit!
Fotocredits: 'Mediawijsheid2014 - persconferentie kinderen - 039', Mediawijzer.net
Reageren kan natuurlijk ook. Je kunt refereren aan het artikel (met het eigen nummer) en de reactie van iemand anders (bijvoorbeeld #4).
Zelf aanleveren van nieuws? Dat gaat nog eventjes zo. Of probeer ons nieuwe formulier eens uit!
Fotocredits: 'Mediawijsheid2014 - persconferentie kinderen - 039', Mediawijzer.net
FL 05: Distrifood meldt vandaag dat van de Nederlandse consumenten die online supermarktartikelen kopen, 47% dat doet bij Albert Heijn. 8% koopt bij online bij Jumbo.
Dat blijkt uit een onderzoek bij 1.500 consumenten door onderzoeksbureau Strabo.
De opmars van online boodschappen doen gaat langzaam. "Van de ondervraagde consumenten geeft 12 procent aan wel eens online producten te kopen die in de supermarkt verkrijgbaar zijn. De frequentie waarop consumenten bij online supermarkten bestellen, ligt volgens de onderzoekers nog laag. 53 procent van de consumenten die zeggen online te kopen, had langer dan twee weken daarvoor online gekocht."