Snoep- en dropfabrikant Perfetti van Melle komt met een rondreizend snoepwinkeltje naar de grote Nederlandse en Belgisch supermarkten toe, schrijft Shopper Marketing Update. Een filmpje laat zien wat dat betekent:
Volgens de fabrikant van merken als Chupa Chups, Fruitella, Look-O-Look en Klene maakt het pop-up snoepwinkeltje boodschappen doen ‘fun’ en bereikt de Snoepwinkel ook de 60% van de shoppers die anders het snoepvak overslaan. In de competitieve zoetwarenmarkt is het belangrijk om je als merk te onderscheiden en opvallen lukt heel aardig met het Snoepwinkeltje. Volgens Perfetti van Melle biedt het productassortiment "voor elke shopper wat wils." Snoep moet je niet kunnen missen, vindt Van Melle.
Shoppermarketingupdate - Boodschappen doen moet weer fun worden | Shopper Marketing Update
Volgens de fabrikant van merken als Chupa Chups, Fruitella, Look-O-Look en Klene maakt het pop-up snoepwinkeltje boodschappen doen ‘fun’ en bereikt de Snoepwinkel ook de 60% van de shoppers die anders het snoepvak overslaan. In de competitieve zoetwarenmarkt is het belangrijk om je als merk te onderscheiden en opvallen lukt heel aardig met het Snoepwinkeltje. Volgens Perfetti van Melle biedt het productassortiment "voor elke shopper wat wils." Snoep moet je niet kunnen missen, vindt Van Melle.
Dat zou zomaa kunnen Sytske, meestal zie je dergelijk stands in de grotere supers. Als ik zo naar de foto kijk past die zelfs niet bij de AH waar ik altijd kom en dat is toch een vrij grote winkel, zal ws voornamelijk de XL winkels zijn. Of ze moeten in de kleinere winkels een heel klein tafeltje gebruiken.
Ik ga er van uit dat ze de kleinere dorpen overslaan...
Je kan een klacht indienen.
Dennis,
>> bereikt de Snoepwinkel ook de 60% van de shoppers die anders het snoepvak overslaan <<
Dat staat naar mijn idee haaks op "houden rekening met de gevoeligheden van het publiek".
Ze zien zeker de verkoop teruglopen dat ze het moeten pushen op deze manier