Bram Ladage wil het imago 'cafeteria' om zetten in 'een merk op zich'.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Fijn dat je een artikel op Foodlog komt lezen. We schreven het helemaal gratis en voor niets voor je. Wil je dat wij kunnen blijven bestaan? Steun ons dan en word betalend lid. Dat kost je maar €7,- per maand. Dan lees je alle content van Foodlog onbeperkt en advertentievrij en krijg je ook nog eens voorrang bij Foodlog-events.
Word lid!Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Jack, zeker respect! Zij ZIJN een hartstikke authentiek merk met een fanbasis die houdt van het uitstervend ras van Hollandse frietboeren. En juist daarom moeten ze al dan niet bedachte knuffelverhalen over hoe ambachtelijk het allemaal wel niet zou zijn lekker aan de concurrentie overlaten.
Niels, Bram Ladage is een familiebedrijf, met Bram (himself), Rocco en Wesley aan het roer. Ze doen en bedenken alles zelf, marketing, ontwerpen, inkoop, verkoop, productie, etc. Best knap toch, zonder dure specialisten in te huren ?
Nog nooit van gehoord.
Henric, Onder welke steen heeft iemand gelegen als die nu nog denkt z'n merk te kunnen laden met een authentiek verhaal over de keten?! Maar iets serieuser: merken gaan op de eerste plaats om voor de consument keuze in de markt te creëren. Als dit je competitie is en dit wie jij bent, ga je op heel andere waarden door dan het gefrunnik over authenticiteit.
Waarom, Niels?