Aanmelden kan via dit formulier.
Op maandagavond 11 en 18 januari nodigen Label Rouge-professionals je uit voor een webinar gewijd aan Label Rouge. Je zult ontdekken wat Label Rouge zo uniek en onderscheidend maakt, wat het belang van het dierenwelzijn is en hoe de superieure smaak van de verschillende Label Rouge-kippen tot stand komt.
Label Rouge is een kwaliteitskeurmerk dat al meer dan 50 jaar staat voor de superieure kwaliteit van producten. De productiemethode van het Label Rouge-gevogelte staat garant voor het welzijn van de dieren, eerbied voor natuur en milieu en een superieure kwaliteit en smaak. Fransen waarderen Label Rouge. Zo’n 60% van de Fransen kiest voor Label Rouge als ze een hele kip kopen. Dit door geëngageerde pluimveehouders gestarte initiatief is gebaseerd op hun traditionele know how en werd uitgebreid naar andere sectoren in Frankrijk. Inmiddels zijn er ook rundvlees, kalfsvlees, lam en varkensvlees, vleeswaren, eieren en verschillende soorten gevogelte met het label.
Webinar
Tijdens dit jaarlijkse evenement – dit keer online vanwege Covid-19 – vertellen verschillende experts over het label en de verschillende kippen. Er is een grote variëteit in Label Rouge-pluimvee en daarmee ook in smaak en bite.
Het gratis evenement is speciaal bedoeld voor slagers die hun assortiment willen uitbreiden, poeliers, vleesateliers, groothandels en category- en supermarktmanagers.
Deelnemers aan het webinar ontvangen vooraf per post een informatiepakket van Label Rouge. Laat om dit te ontvangen uw adresgegevens achter op het inschrijfformulier.
Sprekers
Ga tijdens het live webinar in gesprek met:
Dick Veerman (Foodlog): hij vertelt over de ontstaansgeschiedenis van het label;
Patrick Luk (Importeur Luiten Food in Stompwijk): hij vertelt over de verschillende soorten en smaken zoals Luiten die op de Nederlandse markt brengt;
Martin Clarenbeek (van de Franse kipverwerker LDC): ook hij vertelt over de processen en slacht van de dieren en licht vanuit de Franse markt de verschillende smaakbelevingen binnen Label Rouge toe;
Een Franse pluimveehouder en Juliette Protino van Synalaf die op specifieke praktijkvragen zullen ingaan.
Praktisch
Het webinar wordt georganiseerd op maandag 11 januari en maandag 18 januari en begint stipt om 19.30 uur. Beide avonden zullen hetzelfde zijn; u kunt de datum kiezen die voor u het beste uitkomt. De voertaal is Nederlands. Het Frans wordt simultaan vertaald door Martin en Dick. U kunt aan dit seminar meedoen, samen met uw collega’s.
Het programma ziet er als volgt uit:
19.30 - 20.15 uur: presentatie
20.15 - 21.00 uur: tijd voor vragen en discussie
Aanmelden
Inschrijvingen worden namens Label Rouge geregeld door Ghislaine Melman.
Vooraf aanmelden is verplicht en kan via dit formulier.
De samensteller van deze promotiecampagne is als enige aansprakelijk voor de inhoud ervan. De Europese Commissie is niet aansprakelijk voor het eventuele gebruik van de vermelde informatie.
Dit artikel afdrukken
Webinar
Tijdens dit jaarlijkse evenement – dit keer online vanwege Covid-19 – vertellen verschillende experts over het label en de verschillende kippen. Er is een grote variëteit in Label Rouge-pluimvee en daarmee ook in smaak en bite.
Het gratis evenement is speciaal bedoeld voor slagers die hun assortiment willen uitbreiden, poeliers, vleesateliers, groothandels en category- en supermarktmanagers.
Deelnemers aan het webinar ontvangen vooraf per post een informatiepakket van Label Rouge. Laat om dit te ontvangen uw adresgegevens achter op het inschrijfformulier.
Sprekers
Ga tijdens het live webinar in gesprek met:
Praktisch
Het webinar wordt georganiseerd op maandag 11 januari en maandag 18 januari en begint stipt om 19.30 uur. Beide avonden zullen hetzelfde zijn; u kunt de datum kiezen die voor u het beste uitkomt. De voertaal is Nederlands. Het Frans wordt simultaan vertaald door Martin en Dick. U kunt aan dit seminar meedoen, samen met uw collega’s.
Het programma ziet er als volgt uit:
19.30 - 20.15 uur: presentatie
20.15 - 21.00 uur: tijd voor vragen en discussie
Aanmelden
Inschrijvingen worden namens Label Rouge geregeld door Ghislaine Melman.
Vooraf aanmelden is verplicht en kan via dit formulier.
De samensteller van deze promotiecampagne is als enige aansprakelijk voor de inhoud ervan. De Europese Commissie is niet aansprakelijk voor het eventuele gebruik van de vermelde informatie.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 30 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 30 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook