De geruchten over de Nederlandse postbode in de rol van AH's bezorgservice Albert zijn al enkele jaren oud, maar blijken nog steeds te leven. Het online bestellen en thuis of op een zogenaamd pick-up point geleverd krijgen lijkt in Nederland verder door te breken nu gevestigde partijen als AH en Sligro duidelijk hebben gemaakt deze trend serieus te nemen. AH lijkt sterk in te zetten op pick-up points naast thuisbezorging.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
PostNL bezorgd allang food, want er zijn zat internetwinkels die food leveren via PostNL, bijv superfoodwinkels, dieetwinkels, exclusieve food winkeltjes zoals Foodelicious, chocolawinkels enz enz enz, dus wat zeuren ze nou? Laat AH zijn eigen bezorging van vers producten nou maar doen, als PostNL DAT moet gaan doen gaat het volgens mij mis, moeten ze ten eerste al hun bestelbusjes ombouwen zodat er koeling in komt, ten tweede moet er dan constant bezorgtijden duidelijk afgesproken worden met de klanten, want niet thuis is bij de buren proberen en die leggen jouw bestelde ijsjes en kippetjes echt niet in de vriezer of koeling.........en zo zijn er vast meer problemen die ze tegen kunnen komen.