Duitse consumenten waarderen Nederlandse kasgroenten steeds beter. Volgens de recent bij ruim 1000 Duitse consumenten gehouden Holland Imago Monitor voldeden Nederlandse tomaat, paprika en komkommer in 80 tot 85 procent aan de verwachtingen, en werden die verwachtingen bij 5 procent nog eens overtroffen. Uit de onderzoeken van de afgelopen jaren blijkt dat de waardering voor Nederlandse kasgroenten een stijgende lijn vertoont, waar de scores voor Spaanse producten wisselende resultaten laten zien. Dat schrijft AGF.
De belangrijkste imago-aspecten voor ‘Gewächshaus-Gemüse aus Holland’ zijn smaak en goede kwaliteit, bij tomaat en paprika ook aroma, gezond en zonder schadelijke stoffen.
Dit artikel afdrukken
De belangrijkste imago-aspecten voor ‘Gewächshaus-Gemüse aus Holland’ zijn smaak en goede kwaliteit, bij tomaat en paprika ook aroma, gezond en zonder schadelijke stoffen.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook