Lips keek naar Mindf*ck, een nieuw TV-programma van Victor Mids. De illusionist-arts laat zien hoe je met de geest van mensen kunt klooien als je snapt hoe die werkt. Het is vermakelijke en verrassende TV.

Gisteravond liet hij zien hoe supermarkten ons precies kunnen laten kopen wat ze willen. Wie het niet gelooft, kan het programma hier nog even nakijken. Mids weet niet alleen precies te voorspellen wat iemand zal kopen maar ook wat het zal kosten. Zó precies weten supers ons brein te manipuleren.

En nou de vraag: ga je inderdaad niet meer naar de super en denk je dat je dan zult kopen wat jij écht wilt?

Nog een vraag trouwens: waarom ging Mids naar AH en niet naar Jumbo?

Fotocredits: Victor Mids (l), still, Mindf•ck

Redactie
Word lid

Fijn dat je Foodlog leest! Dit artikel is gratis. Wil je dat wij kunnen blijven bestaan? Steun ons dan en word lid. Dat kan al vanaf €5,- per maand.


Dit artikel afdrukken