De Consumentenbond vergeleek de prijzen van de huismerken van de Nederlandse supermarkten. Daaruit kwam dat boodschappen doen bij Lidl - die eigen huismerken voert - veel goedkoper is. Lidl pakt daarom uit met een paginagrote advertentie in de dagbladen: ‘U betaalt gemiddeld 22 procent minder voor uw boodschappen bij Lidl’, glundert de discounter.
'Huismerken bij Coop, Albert Heijn, PLUS en Poiesz zijn tot wel 34 procent duurder dan die van Lidl', meldt De Levensmiddelenkrant.
Dit artikel afdrukken
'Huismerken bij Coop, Albert Heijn, PLUS en Poiesz zijn tot wel 34 procent duurder dan die van Lidl', meldt De Levensmiddelenkrant.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Ik kan er alleen maar naar raden. Ik denk niet dat Lidl het hier komt uitleggen. Helaas
Als niemand het de lezers uitlegt, zullen ze dat wellicht wel zijn, maar er onkundig van blijven. Voel je dus vooral geroepen en leg uit wat dat model is.
Ook zo langzamerhand geïnteresseerd in het businessmodel van Lidl?