Supermarktketen Lidl verkoopt sinds deze week een 'limited edition' lunchbox. Van elke verkochte ‘Beter Leven lunchbox’ (van €3,99) gaat €0,50 naar de Dierenbescherming. Met de lunchbox zet de discounter de jarenlange samenwerking met de Dierenbescherming en het belang van het Beter Leven Keurmerk in het zonnetje. “Ik ben hier heel blij mee”, reageert directeur Femke-Fleur Lamkamp van de Dierenbescherming. “Lidl liet al vaker zien dierenwelzijn een belangrijke waarde te vinden en met deze leuke actie met lunchtrommeltjes wordt dat nog eens onderstreept." Lidl stapte in 2015 als eerste supermarkt gefaseerd over op een vleesassortiment met minimaal één ster van het Beter Leven keurmerk van de Dierenbescherming.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 8 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 8 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook