Afgelopen week werd bekend dat Lekker - voor velen dè referentie om een restaurant uit te zoeken - is overgenomen door de bladengigant Sanoma. Daarmee krijgt het van oorsprong Finse concern de enige Nederlandse van de drie serieuze gidsen - naast Lekker, Michelin en Gault-Millau - in handen.
Het blad wordt ondergebracht in de uitgeefsectie Special Interest. Aan de fomule wordt niet gerommeld. Zoals diecteur Gert Jaap Schoppink het stelt: 'Lekker is een ijzersterk merk. Wij zien veel mogelijkheden om het merk verder uit te bouwen. Dat willen we ook op korte termijn realiseren.'
Met de overname komt ook de site van Lekker in handen Sanoma. Sanoma heeft reeds een uitgebreide stal aan merken en noemt zich niet voor niets de grootste werkgever op het gebied van infotainment.
Dit artikel afdrukken
Het blad wordt ondergebracht in de uitgeefsectie Special Interest. Aan de fomule wordt niet gerommeld. Zoals diecteur Gert Jaap Schoppink het stelt: 'Lekker is een ijzersterk merk. Wij zien veel mogelijkheden om het merk verder uit te bouwen. Dat willen we ook op korte termijn realiseren.'
Met de overname komt ook de site van Lekker in handen Sanoma. Sanoma heeft reeds een uitgebreide stal aan merken en noemt zich niet voor niets de grootste werkgever op het gebied van infotainment.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook