Volgens Fortune voert Kraft Heinz een aantal veranderingen door in zijn topmanagement om de achterblijvende verkopen van het fusieconcern op te porren. Kraft Heinz begint serieus te merken dat consumenten de voorkeur geven aan vers boven verpakte voedingsmiddelen. Sinds de fusie heeft Kraft Heinz geen groei in verkopen meer laten zien.
Volgens Fortune voert Kraft Heinz een aantal veranderingen door in zijn topmanagement om de achterblijvende verkopen van het fusieconcern op te porren. Kraft Heinz begint serieus te merken dat consumenten de voorkeur geven aan vers boven verpakte voedingsmiddelen. Sinds de fusie heeft Kraft Heinz geen groei in verkopen meer laten zien.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Vers boven verpakt en huismerken boven premium merken. En voorts opmerkelijk: een CFO verantwoordelijk voor verkoop. Dat krijg je waarschijnlijk als je eigendom bent van een investeringsmaatschappij.