Dat beweert supermarktanalist John Karolefski in zijn voorspellingen voor 2017. Volgens hem kiezen supers voor 5 trends. Verdere digitalisering. Meer afrekenmethodes. Een gevarieerder aanbod. Meer maaltijoplossingen en verbeterde toegang tot productinformatie. Shoppers hebben volgens Karolefski steeds meer behoefte aan transparantie en verwachten dat ze meer toegang krijgen tot productinformatie. Het scannen van een barcode moet productinformatie over het gehele aanbod toegankelijk maken. Dat schrijft Shoppermarketingupdate. De winkelvloer raakt steeds verder gedigitaliseerd. Omdat millennials nadrukkelijk zijn opgegroeid met digitale mogelijkheden, zullen zij met hun mobieltje op zoek gaan naar de juiste aanbieding of op maat gesneden informatie.
Shoppermarketingupdate - Vijf toptrends voor supermarkten in 2017 | Shopper Marketing Update
Lees ook
-
0
+SamenSlimOpen - veilig uit door simulatie restaurants en andere ruimtes 8 mrt 2021
-
3
+Studentenontgroening Amsterdam stilgelegd, nog ‘geen enkel geval van besmetting-per-voorwerp bekend’ 3 aug 2020
-
14
+Voedselverspilling als koopjesjacht en publiekstrekker: het kwartje van Lidl 29 aug 2019
-
4
+Kwart van Britten durft geen rauw vlees aan te raken 17 apr 2018
-
0
+In nieuwe online strategie Boni geen plaats meer voor webwinkel 20 sep 2017