Dat beweert supermarktanalist John Karolefski in zijn voorspellingen voor 2017. Volgens hem kiezen supers voor 5 trends. Verdere digitalisering. Meer afrekenmethodes. Een gevarieerder aanbod. Meer maaltijoplossingen en verbeterde toegang tot productinformatie. Shoppers hebben volgens Karolefski steeds meer behoefte aan transparantie en verwachten dat ze meer toegang krijgen tot productinformatie. Het scannen van een barcode moet productinformatie over het gehele aanbod toegankelijk maken. Dat schrijft Shoppermarketingupdate. De winkelvloer raakt steeds verder gedigitaliseerd. Omdat millennials nadrukkelijk zijn opgegroeid met digitale mogelijkheden, zullen zij met hun mobieltje op zoek gaan naar de juiste aanbieding of op maat gesneden informatie.
Lees ook
-
2
+Weinig versoepelruimte, coronakosten supermarkt, vaccin in vleesvriezer en #bestelkerst 6 dec 2020
- 15 Lidl maakt huismerkleveranciers bekend 1 apr 2020
-
10
+Hoe doe je boodschappen en hoe ga je ze doen in 2019? 27 dec 2018
-
1
+En weer opent een internetretailer winkels-met-dak-en-deur 15 jan 2018
- 0 Vlaamse supermarkten verslaan warme bakkers 8 jun 2017