Sportkoepel NOC*NSF en chocoladefabrikant Ferrero Nederland (Nutella, Kinder) lanceerden deze week het actieplan ‘Joy of moving’. Beide partijen willen, met de Nationale Sportweek als uitgangspunt, kennis en plezier bijdragen aan meer en beter bewegen door kinderen. De focus van het actieplan ligt op de verbinding tussen sport en onderwijs. Ferrero en NOC*NSF bieden scholen gratis de 'MQ Schooltest' aan, waarmee binnen 1 minuut de motorische ontwikkeling van een kind getest kan worden. De scholen kunnen daarop inspelen met een passend sport- en beweegaanbod.
Sportsponsoring en kindermarketing liggen gevoelig.
VMT - Ferrero lanceert actieplan sportplezier met NOC*NSF
Sportsponsoring en kindermarketing liggen gevoelig.
Tja, dan mag je samen met dat 'golden gates to hell' menu, je biertje enz nu ook een ferrero eten nadat je gesport hebt dus............zoals Jan Peter zegt, ze blijven hardleers.
Daar gaan we weer. Hardleers hoor. Allebei trouwens.