Gisteren bereikte de Heineken Experience in Amsterdam een mijlpaal. De miljoenste bezoeker dit jaar werd verwelkomd met confetti en krijgt zijn leven lang gratis toegang tot de Experience. De tot toeristische trekpleister omgebouwde brouwerij aan de Stadhouderskade, opende in 2008 en groeide uit tot een van de drukst bezochte attracties van Amsterdam. Dit jaar groeide de bezoekersaantallen met 15,8%. Op recorddagen bezoeken meer dan 5.000 mensen de brouwerij. De drukstbezochte maanden zijn juli, augustus en oktober. De meeste bezoekers zijn Brits, Amerikaans of Italiaans.
Parool - De Heineken Experience verwacht donderdag de miljoenste bezoeker - Amsterdam - PAROOL
Lees ook
-
0
+Heineken krijgt €27 miljoen boete voor Grieks ‘marktmisbruik’ 6 jul 2017
- 1 Amsterdam krijgt avocado-restaurant 20 dec 2016
- 6 Nieuw Amsterdams Lidl-filiaal is luxer en sneller 10 mei 2016
- 1 Bali baalt van verbod bierverkoop 15 apr 2015
- 0 Jonnie Boer krijgt culinaire leiding Waldorf Astoria Amsterdam 13 dec 2013