De Rotterdamse Markthal had bij aanvang te weinig huurders met een dagelijks vers-aanbod. Die misstap is door onkunde van eigenaar Klépierre nooit rechtgezet, aldus retailexpert Rupert Parker Brady in een opiniestuk op RetailWatching. Parker Brady ziet de Markthal als een mislukt experiment. De iconische uitstraling maakt het gebouw wel aantrekkelijk voor grote merken. Parker Brady suggereert 'grote versaanbieders' als The Greenery en Chiquita.
Lees ook
- 0 Rotterdamse markthal succesvol als vreetschuur 7 feb 2023
- 0 Markthal als praktijklokaal 19 jun 2019
- 0 Markthal gaat zich meer richten op Rotterdammers en minder op toeristen 22 jun 2018
- 1 Ongedierte en stank in Rotterdamse Markthal, ondernemers ‘woest’ 5 jun 2018
- 0 Rotterdamse Markthal krijgt concurrentie uit Amsterdam 26 jan 2018
-
0
+Rotterdamse Markthal heeft klein zusje 4 sep 2017
- 1 Markthal verliest grote huurder door faillissement 19 mei 2017
- 0 Markthal Rotterdam vergt creatieve benadering 9 okt 2016
-
24
+‘Markthal Rotterdam als versmarkt volledig mislukt’ 20 mei 2016
- 0 Patat favoriet in culi-Markthal Rotterdam 4 mrt 2015