Discountsuper Lidl blijkt in de Formule 1-sponsoring gestapt te zijn. Tijdens de Grote Prijs van Duitsland dit weekend prijkte het Lidl-logo ineens op de overalls en auto's van het Red Bull F1-team van Max Verstappen en Daniel Ricciardo. De Duitse discounter heeft verder geen ruchtbaarheid aan de sponsoring gegeven.
Dat betekent dat Verstappen 2 supermarktketens 'in the picture' kan rijden; de Nederlandse supermarktketen Jumbo is al sinds 2013 persoonlijk sponsor van Verstappen.
FoodClicks - Lidl nieuwe sponsor Red Bull F1-team | @FoodClicks
Dat betekent dat Verstappen 2 supermarktketens 'in the picture' kan rijden; de Nederlandse supermarktketen Jumbo is al sinds 2013 persoonlijk sponsor van Verstappen.
Pieter, over de tweede passie van Frits (naast Dakar) wordt niet geouwehoerd maar heeft Jumbo duurzaamheid ook niet ergens in hun bedrijfsbeleid staan?
Lidl pretendeert wat te doen aan duurzaamheid. Hoe kan je dan in hemelsnaam het Red Bull-team gaan sponsoren?