De Nederlandse consument heeft Koopmans uitverkozen tot Merk van het Jaar 2016. Tijdens de Jaarbijeenkomst van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) kreeg Koopmans de overall-prijs uitgereikt. Voor het dit jaar voor de tiende keer georganiseerde merkenonderzoek beoordeelden Nederlandse supermarktklanten merken op kwaliteit, innovatie en expressiviteit. Tweede werd Bolletje, op de derde plaats eindigde Nutrilon. Mona won de Bijzondere Prestatie award, voor de sterkste online merkbeleving. In de 7 productcategorieën van het door GfK uitgevoerde consumentenonderzoek wonnen Grolsch (alcoholische dranken), Pickwick (non-alcoholische dranken), Bolletje (zoetwaren, brood en banket), Koopmans (kruidenierswaren), Mona (zuivel), Johma (vers, salades) en Pampers (persoonlijke verzorging, schoonmaak).
Distrifood - Merk van het Jaar 2016 - Distrifood
Reageer
  • Deel
Druk af