Na enkele jaren van explosieve groei is in 2016 groeit het aantal huishoudens dat zijn boodschappen dat bij supermarktketens Jumbo en Lidl boodschappen doet niet meer. De klantenkring van discounter Aldi werd afgelopen jaar zelfs kleiner. Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau GfK. Albert Heijn heeft de grootste klantenkring: 87,4% van de Nederlandse huishoudens kwam in 2016 weleens bij Albert Heijn binnen.
Distrifood - Groei klantenkring Jumbo en Lidl stokt
Lees ook
-
1
+Alle kerstcommercials zijn de beste 23 dec 2019
-
27
+Alleen Lidl is nog een beetje aardig voor de Nederlandse koeienboer 6 mei 2019
-
0
+Lidl opnieuw op één in groente en fruit 25 sep 2018
- 4 ‘Lidl blijft meest varkensvriendelijke super, Jumbo passeert AH’ 26 apr 2016
- 1 Prijsgat tussen A-merk en huismerk gegroeid 7 jul 2015