Lees ook
-
0
+Nederlandse supers duwen prijzen Belgische Lidl omlaag 1 sep 2021
-
0
+Marktaandeel Albert Heijn groeit, Jumbo groeit nog harder en Aldi en Lidl verliezen 20 jan 2021
-
1
+Alle kerstcommercials zijn de beste 23 dec 2019
-
140
+Albert Heijn laat het definitief schuren in onze melkveehouderij 11 dec 2017
-
26
+Grote prijsverschillen in biologisch assortiment supers 20 feb 2017
Na enkele jaren van explosieve groei is in 2016 groeit het aantal huishoudens dat zijn boodschappen dat bij supermarktketens Jumbo en Lidl boodschappen doet niet meer. De klantenkring van discounter Aldi werd afgelopen jaar zelfs kleiner. Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau GfK. Albert Heijn heeft de grootste klantenkring: 87,4% van de Nederlandse huishoudens kwam in 2016 weleens bij Albert Heijn binnen.
Distrifood - Groei klantenkring Jumbo en Lidl stokt