Royal FrieslandCampina en het Holland Heineken House (HHH) gaan een partnership aan tijdens de Olympische Spelen van Rio de Janeiro. In het HHH komt een zuivelbar waar bezoekers en supporters van TeamNL hun eigen kwarks met topping kunnen samenstellen. Ook kunnen zij kiezen voor het favoriete recept van een van de Olympische sporters. Campina is ook official supplier van het Nederlands Olympisch Team en voorziet al onze Nederlandse sporthelden van yoghurt en kwark tijdens de spelen.
Met de actie verandert FrieslandCampina de boventoon van alcoholische en gesuikerde dranken als bron van sponsorinkomsten tijdens de Spelen.
LMK - Zuivelbar van Campina in Holland Heineken House
Met de actie verandert FrieslandCampina de boventoon van alcoholische en gesuikerde dranken als bron van sponsorinkomsten tijdens de Spelen.
Jan Roelof, er is een verschil tussen een merk en een product met een naam er op. Van die eerste categorie heeft RFC er weinig in het buitenland. Maar goed, het begin is er.
Jan Peter van Doorn FrieslandCampina heeft diverse internationale merken: https://www.frieslandcampina.com/nl/onze-merken/
Sinds Clockwork Orange heb ik het niet meer zo op zuivelbars. Maar serieus, slimme zet van RFC. Sowieso volop kansen in de sportmarkt voor RFC, proteïne is de hype.
Campina hoort er wel thuis. Jammer dat ze geen internationaal merk hebben.
NB. Vroeger was de combinatie alcohol-sponsoring en sport verboden. Geloof niet dat dat nog zo is. Prima lobby.
Goede zet van het marketing team van RFC.