'Hoe krijg ik mijn product op het schap?' Die vraag is voor veel start-ups in de foodsector een struikelblok. De vandaag van start gegane competitie Ketchum European Food Lab 2015 biedt een oplossing. De te winnen prijs is namelijk een plekje op het schap bij Albert Heijn.

Nederlandse start-ups kunnen tot en met 27 november hun innovatieve oplossingen voor de verduurzaming van de voedselketen inzenden naar eufoodlab.ketchum.com. Het publiek kiest door de ingezonden filmpjes te delen op de sociale media zijn favorieten. Uit de 10 meest populaire ideeën selecteert de jury de top-3. Deze 3 uitverkorenen zullen op 15 december hun businessidee presenteren tijdens het Food Lab event. De jury, bestaande uit vertegenwoordigers van de organisatoren Albert Heijn, Het Financieele Dagblad, Food Valley NL, Rabobank en communicatiebureau Ketchum, kiest daar de uiteindelijke winnaar.

Voor de winnaar ligt een Kickstart-pakket klaar: "een plek in het schap van Albert Heijn, een advertentie in Het Financieele Dagblad en deelname aan het zogeheten StartLife Incubation Program van Food Valley NL", schrijft Distrifood.
Bovendien gaat de winnaar naar de innovatieve voedselbeurs SIAL in Parijs, krijgt hij communicatie- en PR-advies van Ketchum en ook nog eens een plek in een Circular Business Masterclass van Rabobank.
Distrifood - Race om plek in schap Albert Heijn van start
Reageer
  • Deel
Druk af