Supermarktketen Albert Heijn bouwt aan een eigen videoplatform, Appie Today. Op het kanaal zijn straks dagelijkse shows, reportages en series over eten en trends te zien, gemaakt met en door klanten en medewerkers. "Samen met onze kijkers bepalen we de invulling van onze social zender", aldus topman Wouter Kolk. Appie Today komt voort uit de veranderde marketingaanpak van Albert Heijn, die aansluit bij "de tijdgeest van transparantie en interactie". De supermarktketen richt zich rechtstreeks tot de jongere mediaconsument. Daarmee sluit AH aan bij de trend dat bedrijven zelf 'uitgever' worden, buiten de oude media om.
Het Financieele Dagblad - Albert Heijn start met Appie Today een eigen tv-zender
Lees ook
-
18
+Oersaai Upfront verkoopt transparantie 24 feb 2023
-
4
+Beter eten festival: de tafel verbindt 2 mei 2022
-
1
+‘Albert Heijn legt het probleem niet op het bordje van de boer’ 24 jun 2021
-
14
+FinanciĆ«n ‘niet relevant’ voor keurmerkenkeurder 8 feb 2021
-
29
+Albert Heijn ook ‘Beter voor’ varkenshouders en groente- en fruittelers 19 jan 2021
-
0
+Albert Heijn bepaalt actieprijzen Vlaamse winkels Colruyt 30 okt 2020
-
9
+Wakker Dier moet en zal de AH-kip de nek omdraaien 6 dec 2019
-
20
+Albert Heijn laat je weten waar en wanneer je ei gelegd is 20 okt 2018
-
0
+‘AH doet niet aan kiloknallers’ 2 mei 2017
- 13 Dodelijke teflon moet je gewoon uitleggen 25 jan 2017