Vanaf vandaag plukken Albert Heijn-klanten de vruchten van de fusie tussen Albert Heijn en Delhaize. Dertig nieuwe Belgische producten liggen vanaf vandaag in een speciaal ontwikkeld display. De producten zijn uitgezocht door 50 AH-klanten die op 'winkelsafari' zijn geweest bij Delhaize in Antwerpen. In 'Het lekkerste uit België'-assortiment zijn toppers als chocoladetruffels, citroenmayonaise en het zogeheten Gust bier opgenomen, naast verschillende soorten chocolade, koekjes, cakejes, flensjes, speculoos, wafels, sauzen, jam, bier, thee en chips. De producten blijven 4 weken te koop.
Distrifood - AH zet beste Belgisch assortiment in winkels
Lees ook
- Delhaize moet gaan veralbertheijnen 15 feb 2023
-
0
+Albert Heijn houdt boodschappen Belg betaalbaar 1 jun 2022
-
0
+Belgische fiscus hoopt op €380 miljoen van Ahold Delhaize 8 aug 2021
-
14
+Korting op producten met Nutri-Score A en B bij Delhaize 12 sep 2019
-
8
+Ook bij Delhaize kun je voortaan duurzaam je Bol-pakketjes afhalen 14 jun 2019
-
1
+Ahold Delhaize maakt winst ondanks ‘slabakkende’ Belgische supers 28 feb 2018
-
1
+Albert Heijn bereikt recordmarktaandeel in Nederland 25 jan 2018
-
0
+Voor eerste identieke huismerken kijkt AH bij Delhaize de kunst af 17 jan 2018
- 0 ‘Einde merk Albert Heijn in België mogelijk nabij’ 24 mrt 2017
- 1 Ahold zet in op online groei en interactiviteit 20 aug 2015
Nog méér snack- snoep- en koekwaren in de er al van uitpuilende schappen. Zoet en nog eens zoet is wat de klok blijft slaan. Pity the poor pancreas.