Los van de vraag hoe gepakt sinaasappelsap 'vers' kan zijn, eens een vraag zoals we die hier te weinig stellen:
een varkensboer heeft het moeilijk met dit geknal, maar hoe zitten de Campina's en Frieslands (maker van Appelsientje) nou eigenlijk als er zo op hun producten gekort wordt?
Of Unilever dat, ook al biedt het bedrijf geen vers, zijn spullen al even regelmatig in de knal ziet verdwijnen?
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
wat mij verwondert in deze reclame is weer de referentie aan 'filet'. zo te zien uitgebeende varkenscarbondes. de gewoonte om alles 'filet' te noemen is natuurlijk qua promotie goed gevonden, maar slaat nergens op. het klinkt chiquer om een kippenborst 'kipfilet' te noemen, en graatloze diepvriesvis 'visfilet', maar een varkensfilet of -haas snijdt ge niet in plakjes; hooguit in medaillions.
Van sommige producten heb je de indruk dat de oude voorraad op moet, maar bij sla denk ik dat toch niet.
NB: vlees spant als knaller de kroon, zoals in het af te boeken percentage zichtbaar is.
De andere voorbeelden in de advertentie zijn:
- kaas, -38%
- roomyoghurt, - 34%
- ijs, - 32%
- sla, -51% (hoger, maar onderaan in de advertentie; vlees rechtsbovenaan)