Het kenniscafé gaat over het begrijpen van consumentengedrag en de vertaalslag daarvan naar businessmodellen en marketing. Zo spreekt Hans van Trijp (WUR) over de waarde van korte ketens. De vervolg sessie wordt gemodereerd door Willem van der Schans (WUR) en Gerry Kouwhoven (Hogeschool INHolland) waarin ketenpartners hun praktijkervaringen in waardepropositie delen.

Andere onderwerpen zijn hoe je consumenten(gedrag) kunt beïnvloeden met communicatie en “nudging”. Keynote-sprekers zijn Siet Sijtsma (WUR) en Harry van Delft (lector bij HAS Hogeschool).

Opgeven voor dit evenement kan tot 14 november door een mail te sturen naar annette.vermeulen@inholland.nl met je naam, bedrijf en eventuele dieetvoorschriften. Meer informatie kan je vinden op de website.

Informatie
Datum: 20 november
Tijd: 09:30 – 16:00 uur
Locatie: De Moestuin Laan van Maarschalkerweerd 2, 3585 LJ, Utrecht
Prijs: gratis
Dit artikel afdrukken