De Jaarprijs Voedingscentrum beloont bedrijven en organisaties in de foodsector die gezondheid belangrijk vinden. De bedrijven produceren en ontwikkelen op een vernieuwende manier gezondere producten en houden ook in hun marketing rekening met gezondheid.
Veel publiciteit
Innovatie op voedingsgebied, zeker als het om gezondheid gaat, staat sterk in de belangstelling. De winnaar van de Jaarprijs Voedingscentrum 2009 kan daarom volgens de organisatie rekenen op veel publiciteit. De winnaar mag een jaar lang het beeldmerk 'Winnaar Jaarprijs Voedingscentrum 2009' gebruiken op het winnende product of in reclames.
Op www.voedingscentrum.nl/jaarprijs zijn het reglement en het aanmeldingsformulier te vinden. De inschrijving sluit op 4 september. De feestelijke prijsuitreiking is op dinsdag 17 november.
bron: voeding.nu
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook