Nog steeds kletsen marketeers alles aan elkaar. Maar toch zou je zeggen dat dit gevalletje laat zien dat er grenzen lijken te komen aan de vrolijke verzinnerij van die dames en heren die geen enkel verstand van het product hebben en daarom maar wat verzinnen terwijl er misschien wel iets veel leerzamers en leukers te vertellen valt. Maar ja, vakkkenis hè.
Op 31 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Richard, je hebt gelijk. AH deed het prima in dit geval.
Albert Heijn doet niet of zijn pastrami vers in New York is gemaakt, omdat het niet in New York is gemaakt.
Ik begrijp de 'fuzz' in deze blog niet zo.. Op het etiket staat dat het 'volgens amerikaans recept' is gemaakt - 'zoals de populaire demi's in New York" . Er staat geen onwaarheid in, zelfs niet de suggestie dat het wel zo zou zijn. En nu staat er voor de verandering eens geen onwaarheid in, lijkt het ook weer niet goed...
Pastrami koop je bij slager Broekhof aan de Kruisstraat in Haarlem.
Pastrami is op zijn beurt dan weer nep-pastirma
Zie op onderstaande link wat ik er destijds over schreef. Mijn buurman (uit Kayseri) heeft mij toen trouwen een groot stuk meegebracht na de vakantie.
http://www.brusselnieuws.be/artikels/eten-en-drinken/culinair-ontdekt-pastirma/?searchterm=pastirma
(Brusselnieuws heeft het stuk overgenomen uit de krant, maar in de knoei geraakt met de eigenzinnige Turkse schrifttekens: wat hier als een y met een accentje staat, moet in werkelijkheid een i zonder puntje zijn, ook de s-cédille is door de typo gezakt)