Zo heeft iedereen zijn eigen ding dat hem of haar opvalt. Ik zou het prachtig vinden als iedere lezer hieronder zijn hoogte- en dieptepunt in het eet-, voedsel- en voedingsnieuws van 2009 zou willen noteren, vergezeld van een korte motivatie.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Wat mij opvalt in deze discussie dat niemand hier op foodlog het voorbeeld van Willem en Drees noemt. Ik vind dat een lichtpunt van 2009. Van de boer uit de buurt, ligt onder de naam Willem en Drees in verschillende supers. Dat is toch fantastisch! Niemand had dit tevoren kunnen bedenken. En toch is het gebeurd.
Niks eigen merken van supers. Gewoon Willem en Drees. Voor 2010 komen er nog meer supers bij heb ik gehoord. Gewoon onder Willem en Drees en niks.... Mij maakt het blij dat de boer uit de buurt herkenbaar in het schap ligt. Er ligt zelfs een leaflet bij met informatie. Foodloggers, beter kan het toch niet!
Voor 2010 smaakt dat naar meer, vind ik.
Dieptepunt. Van meerdere kanten gehoord dat de zakken oliebollen er niet waren bij Albert Heijn op oudejaarsdag. Schande. Ander dieptepunt: mensen blijven verslaafd aan de plastic flesjes mineraalwater.
Hoogtepunt: de vaak briljante bijdragen van Nick Trachet en Frits Muskiet op Foodlog, meer van dat graag!
Ach , hier gaat om zeven jaar..... :
http://player.omroep.nl/?aflID=10458969
Ik doe niet aan hoogtepunten en ook niet aan dieptepunten.
Ik maak ergens een punt van en hoop daarmee punten te scoren.
Vind een oplossing en zet er een punt achter.
Daar kun je een puntje aan zuigen.
http://video.aol.co.uk/video-detail/herman-finkers-daar-kan-je-een-puntje-aan-zuigen/419419213
Nou, vooruit dan: mijn hoogtepunt was afgelopen jaar toch Gijs, een lelijk woord op Foodlog, maar desondanks heeft Gijs me er toch weer doorheen gesleept.
Dieptepunt zoals wellicht verwacht, de tuinbouwcrisis, met name die ene week dat ik van 3 mij bekende telers hoorde dat ze gedwongen dan wel ongedwongen de trein zagen ontsporen.