Alweer een fabrikantenmerk dat direct naar de consumenten gaat. Ditmaal op initiatief van een bezorger en cateringsorganisatie.

'Gezinsmerk' Honig, bekend van de wereldmaaltijden, bezorgt vanaf deze week samen met Thuisbezorgd.nl en bedrijfscateraar Eurest versgekookte "gezonde en lekkere maaltijden voor een betaalbare prijs" aan huis in Amsterdam.

"Wij zetten een gezonde maar ook lekkere maaltijd op tafel voor het hele gezin, waar Honig om bekend staat," aldus Bob Rog, algemeen directeur van Honig op MarketingTribune. "Bovendien nemen we zo het boodschappen doen uit handen en hoeven ouders niet elke dag in de keuken te staan."

Het initiatief voor de kook- en bezorgservice ging uit van Thuisbezorgd.nl. "Al vroeg in de coronacrisis zag Thuisbezorgd.nl dat er doordeweeks meer besteld werd door gezinnen en vaker werd gekozen voor gezonde opties," zegt Tim Scheerboom, directeur marketing van de maaltijdbezorger. "We wilden graag het aanbod voor gezinnen verder uitbreiden. De samenwerking met Honig als gezinsmerk en Eurest met hun bedrijfscatering was toen snel opgezet."

De maaltijden worden gekookt door anders thuiszittende keukenmedewerkers van cateraar Eurest, in de keukens van klanten zoals restaurant Symphony’s in Amsterdam, die nu toch leeg staan. Vanaf €4,70 per persoon, €18,75 voor een gezin van 3 à 4 personen, kun je bijvoorbeeld spinaziepasta met gebakken champignons, saliesaus en een Italiaanse tomatensalade bestellen, of bami met gamba’s en teriyaki-saus.
Marketingtribune - Honig en Thuisbezorgd.nl in maaltijdbezorgdienst
  • Deel
Druk af