0
Fotocredits: 'Handgebaar', Pxhere

FlashZwaaien voor een fastfoodhap

PepsiCo helpt consumenten om met contactloze gebaren hun hamburger te bestellen. Tijdens de coronapandemie leerden we dat een schermpje extreem besmettelijk kan zijn. Toen de fastfoodrestaurants weer open mochten, werden de grote touchscreenkiosken met argwaan bekeken. Hoe besmettelijk zouden die zijn? Voor frisdranken- en snackproducent PepsiCo reden om aan een 'low contact technologie'-bestelsysteem te werken. De nieuwe bestelzuilen werken met computercamera's en 3D-tracking technologie om de handgebaren te kunnen lezen. De technologie kan ook lange mouwen, handen die sleutels of een mobieltje vasthouden én handschoenen 'lezen'.

PepsiCo unveils touchless menu gesture technology targeting convenience in fast food outlets, 2 okt 2021
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.