Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog
0
Fotocredits: 'ZAAM', Lidl

FlashZAAMheid bij Lidl

"Het is pas duurzaam, als iedereen het kan betalen.” Dat vindt Lidl België. De discountsuper start een nieuwe campagne onder de noemer 'ZAAM'. Eén op de 5 Lidl-producten die in België langs de kassa gaan, heeft al een duurzaamheidskeurmerk. Maar voor veel mensen is 'duurzaam' nog altijd 'prijzig'. Dat vindt Lidl maar niets: is het een luxe om boeren gewoon eerlijk te betalen, overbevissing te helpen vermijden of je impact op het klimaat te beperken, vraagt Lidl zich af. Nee, luidt het antwoord. En daarom zijn Lidl-producten niet langer duurzaam. Niks duur dus, wel duurZAAM. De nieuwe campagne moet de komende 5 jaar de omzet uit de verkoop van duurzame producten jaarlijks met 10% verhogen.

RetailDetail - Lidl schrapt "duur" uit duurzaam, 7 sep 2021
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.