2
Fotocredits: 'UEFA Euro 2020', via Wikimedia

FlashVoetbalblikken Coca-Cola in de winkel

Volkomen logisch. Je hebt miljoen blikken laten bedrukken met het thema voetballen. Maar alle mogelijke kampioenschappen gaan niet door. Coca-Cola cancelt daarom wereldwijd de reclamecampagnes rond voetbal. Maar die blikken, die gooi je natuurlijk niet leeg weg. Daarom staan er toch Euro 2020-blikken op de schappen dit jaar. Jammer dat het er zoveel zijn, anders zouden ze een verzamelobject worden.

RetailDetail - Waarom er toch Euro 2020 verpakkingen van Coca-Cola in de rekken verschijnen, 1 apr 2020
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Nick Trachet
Nick Trachet journalistiek rond voeding en voedsel
  • #2
  • 2 apr '20
  • 8:07

Verzamelaars zijn blijkbaar gek op fouten en mislukkingen. De duurste Belgische postzegel voor verzamelaars is de zgn. "omgekeerde Dendermonde". Waarbij het stadhuis van die stad omgekeerd werd gedrukt in het rode kader van de postzegel.

Jos van Vonderen
Jos van Vonderen Land- en tuinbouw
  • #1
  • 1 apr '20
  • 20:40

Zijn het juist nu bij uitstek geen verzamelobjecten vraag ik me af?

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.