0

FlashVoedselverspilling inspireert

Anti-voedselverspillingsapp Too Good To Go is voor de derde keer op rij het meest inspirerende merk van Nederland. Adviesbureau Synergie zette voor de 11e keer de 40 organisaties "die vandaag de aandacht hebben waar anderen zo hard om vechten, en waarom" op een rij. 'Inspirerende merken' blijken aantrekkelijk als werkgever en hebben trouwe klanten. Bij de eerste verkiezing, in 2011, waren het nog maar 3 bedrijven die zich 'maatschappelijk gedreven' konden noemen. Dit jaar werken 23 deelnemende organisaties vanuit een maatschappelijke missie. Dat inspireert blijkbaar. Na Too Good To Go, dat met zijn app en 'Magic Boxes' iets doet tegen de hoeveelheden waardevol voedsel die worden weggegooid, vinden Nederlanders - op enige afstand - ook Het Rode Kruis, Fair Trade Original, Tony Chocolonely en De Vegetarische Slager inspirerend.

Marketingtribune - Too Good To Go opnieuw meest inspirerende merk, 6 nov 2021
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.