Ik heb laatst voor m'n werk Unox rookworsten gehaald, want ik wilde er geen gezeur over hebben. En ze deden inderdaad niets onder voor de allergoedkoopste Aldi rookworst, wat een lachertje zeg!
Unox is niet weg te denken uit de Nederlandse keuken. Het worstmerk hoort bij de Nederlandse 'culinaire identiteit'. Hoe geef je die vorm voor de komende 20 jaar? Nederland is op weg naar minder en beter vlees en meer plantaardig eten. Lastige klus, maar ook een dankbare uitdaging in de Nederlandse voedselindustrie omdat iedereen zich op de een of andere manier wel met Unox kan identificeren. En hoe pak je zo'n uitdaging dan aan? Juist, met het ontwikkelen van een kleurenpalet. Met ‘kou van buiten en warmte van binnen’ stapt Unox de moderne tijd binnen. Wedden dat de nieuwe culinaire identiteit ook weer uit soep en stamppot bestaat?
Adformatie - Unox krijgt nieuwe ?culinaire identiteit? , 3 mei 2021Ik heb laatst voor m'n werk Unox rookworsten gehaald, want ik wilde er geen gezeur over hebben. En ze deden inderdaad niets onder voor de allergoedkoopste Aldi rookworst, wat een lachertje zeg!
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.