Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashSterke merken nog even sterk

Bol.com, Albert Heijn, Kruidvat, Action... Klinkt bekend? Voor het derde jaar op rij voert dit kwartet het Retail Merkenonderzoek aan. Bol.com mag er zich al 5 jaar onafgebroken op laten voorstaan het sterkste retailmerk van Nederland te zijn. Voor het samenstellen van de sterke-merkenranglijst onderzoekt een marktonderzoeksbureau de 100 belangrijkste retailers op basis van omzet op 40 (!) factoren. Onveranderd belangrijk blijven deze succesfactoren: een goede prijs-kwaliteitverhouding, aantrekkelijke aanbiedingen en vriendelijk personeel.

ESM - Bol.com Named Netherlands? Strongest Retail Brand | ESM Magazine, 8 apr 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Je moet ingelogd zijn om te reageren en duimen uit te kunnen delen.

Log nu in! Heb je nog geen account, meld je dan nu aan!

Lees Gespreksregels, de 'appeltjes' & de ambitie van Foodlog voor meer informatie over hoe je dit doet en hoe je je bijdrage aan Foodlog kleur kunt geven.