Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashStarbucks bij de kruidenier

Nestlé kocht het merk van de koffie van keten Starbucks, die koffie tapt voor mensen onderweg. Het merk is bekend genoeg, denkt Nestlé, om ook in supermarkten te worden aangeboden voor thuiskoffie. Koffiebonen, gemalen koffie en koffiecups. En met die cups van Starbucks gaat Nestlé dan met het eigen merk Nespresso concurreren.
Pikant: Nestlé zegt gezonder voedsel te gaan aanbieden en milieuschoner te willen werken. Maar koffiecups zijn samen een enorme bijdrage aan de afvalberg.

Distrifood - Nestlé legt Starbucks in Nederlandse super, 14 feb 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Je moet ingelogd zijn om te reageren en duimen uit te kunnen delen.

Log nu in! Heb je nog geen account, meld je dan nu aan!

Lees Gespreksregels, de 'appeltjes' & de ambitie van Foodlog voor meer informatie over hoe je dit doet en hoe je je bijdrage aan Foodlog kleur kunt geven.