Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashKlant plasticbewust, winkelier niet

Albert Heijn verontschuldigde zich er eind vorig jaar al voor. Cadeautjes van plastic voor kinderen. Argeloos in het groot ingekocht, nooit gedacht dat klanten er kwaad om zouden worden. En alsof Delhaize niet bij Ahold hoort, doet de Belgische super hetzelfde. Een Legosteentje van plastic cadeau en verpakt in een dubbele plastic zak. Klanten kwaad en Delhaize doet nu wat Heijn eerder deed: excuses aanbieden.

Het Financieele Dagblad - Delhaize maakt klanten boos met plastic, 5 feb 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Theo Jonkhart
Theo Jonkhart Anders zou ik het niet zeggen, . . .
  • #1
  • 6 feb '19
  • 20:49

En dat met bazen die tonnen en tonnen verdienen aan deze onderneming.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.