Als je wilt weten waar Unilever mee bezig is? Hiermee!
Zoals Amerikanen zweren bij ketchup bij hun friet en Belgen (en Nederlanders) bij mayonaise, zo dopen Britten hun frietjes bij voorkeur in gravy, lekker dikke jus. Althans, de 15,4 miljoen Britten in het noorden van het land, de rest van de 57,4 miljoen Britten neigt naar mayonaise.
Dat is koren op de molen van sauzenmaker Hellmann's (Unilever), die dit voorjaar in het Verenigd Koninkrijk een nieuwe smaak op de markt brengt. "De rijke smaak van zelfgemaakte jus met de beroemde romige Hellmann's-smaak", ofwel mayonaise met jus. Iedereen, verenigd, tevreden.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.