Ha, ze vinden elke keer weer iets nieuws uit wat in het idiote absurd van tegenwoordig past. Gaan de mensen ze ook gebruiken? IK niet
'Hou ze vast en hou ze bij', onder dat motto deelt de Belgische supermarktformule Colruyt 6 miljoen persoonlijke handvatten uit aan zijn klanten. Je klikt ze op de winkelkar, zodat je die niet meer onnodig aan hoeft te raken of moet wachten tot een winkelmedewerker je bij de ingang een ontsmette kar ter hand stelt. Het nieuwe normaal: het handvat in je handtas, de winkelmedewerker weer in de winkel en, als vanouds, de laagste prijs bij Colruyt.
De Standaard - Colruyt deelt persoonlijke handvatten uit om op je winkelkar te klikken, 10 jun 2020Ha, ze vinden elke keer weer iets nieuws uit wat in het idiote absurd van tegenwoordig past. Gaan de mensen ze ook gebruiken? IK niet
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.