Helaas word ik misselijk als ik aan de Keurslager denk. Jaren terug daar kuis verrotte steak gekocht.
Nederlandse consumenten voelden zich in 2021 het beste bediend door de Keurslager. Dat blijkt uit het dit jaar voor de 12e keer uitgevoerde Customer Experience-onderzoek van KPMG onder 5.000 consumenten. In die lijst staat onlinesuper Picnic op de 12e plaats, ruim boven de klassieke supermarkten Jumbo (27), Albert Heijn (31), Plus (33), Lidl (35), Dirk (43), Vomar (60), Jan Linders (67), Ekoplaza (73) Dekamarkt (82), Aldi (88) en Coop (94). In de top-10 staan verder Van der Valk, Echte Bakker, ANWB, Specsavers, Rituals, De Bijenkorf, KLM, Bol.com en Starbucks. Criteria als persoonlijke benadering, integriteit en betrouwbaarheid wegen extra zwaar in coronacrisistijd.
Helaas word ik misselijk als ik aan de Keurslager denk. Jaren terug daar kuis verrotte steak gekocht.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.